четвер, 10 квітня 2014 р.



Модуль 11.
Ось закінчився 11 модуль!!! Настрій супер! Головне, що фінішували всі!
З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде використання на уроках методу учнівських проектів, який покликаний виховувати в учнів особистісні якості юних науковців-дослідників, формувати в учнів якості мислення вищого рівня та навичок 21 століття, організовувати тривале пошукове дослідження з історії, яке відповідатиме Державному стандарту та освітній Програмі, налагоджувати комунікацію між вчителем та учнівським колективом, будувати урок за новими методами та підходами до власне проведення та оцінювання, а також безперервно навчатись поряд із учнями, опановувати новітні технології, супроводжувати учнів у процесі вивчення історії та у процесі їх навчання в цілому.


Модуль 10.
Ура - 10!!! Це краще, ніж 9)))) ... Я завершила роботу над портфоліо.....
На цьому занятті ми створювали  фасилітаційну інструкцію, яка допоможе учням проводити дослідження. Ця інструкція може бути створена у формі презентації.
На цих заняттях ми навчилися  багато цікавих речей, за що дякуємо нашому керівнику.
Модуль 10 допоміг  мені в тому, що моє завдання, як вчителя спрямовувати діяльність моїх учнів, тобто виступати фасилітатором, таким чином учні стануть більш самостійними та впевненими в собі. Звичайно, що інформації дуже багато, все хочеться використати, але замало часу

Модуль 9.
Розглянувши питання модуля, щодо засобів оцінювання діяльності учнів, я намагалася підібрати ефективну систему оцінювання навчальних досягнень учнів, тому що питання, які стосуються оцінювання - це одні із важливих питань у навчанні.
Під диференціацією розуміють таку форму індивідуалізації, коли учні, схожі за певними індивідуальними особливостями, об’єднуються в групи для окремого навчання. У педагогічній літературі є два терміни: “зовнішня диференціація” і “внутрішня диференціація”. Терміном “зовнішня диференціація” позначають таку організацію навчального процесу, за якої для задоволення різнобічних інтересів, здібностей і нахилів учнів створюються спеціальні диференційовані класи, школи. Термін “внутрішня диференціація” застосовують до такої організації навчального процесу, за якої розвиток індивідуальності здійснюється в умовах роботи вчителів у звичайних класах.



Модуль 8.
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: впровадженням системи оцінювання, яка будується навколо навчальних потреб учнів, вони стають більш задіяними у всі процеси оцінювання. Дослідження чітко вказують на позитивний ефект від впровадження системи оцінювання, яка орієнтована на учнів. Вона поліпшує якість навчання. Учням потрібно допомогти формувати в собі нові навички й надати їм можливість попрактикуватися в них.


Модуль 7.
Розглянувши питання модуля, щодо засобів оцінювання діяльності учнів, я намагалася  підібрати ефективну систему оцінювання навчальних досягнень учнів, тому що питання які стосуються оцінювання це одні із важливих питань у навчанні.
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
 - учні ще не вміють правильно оцінювати свою роботу, а тому навички само- та взаємооцінки, здобуті в результаті виконання проекту, є досить важливими;
 - постійне оцінювання на всіх етапах роботи над проектом стимулюватиме учнів до самовдосконалення та більш продуктивної участі в проекті;
 - учні зможуть порівняти власну самооцінку з оцінкою однокласників та вчителя, що дасть змогу реально оцінити свою участь в проекті.

Модуль 6.
В цьому модулі ми обговорили власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання; розглянули, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях; створили форми оцінювання веб-ресурсів.
Дозволяючи учням самостійно обирати зміст своїх проектів, я можу направляти їх в потрібне русло та формулювати основні питання роботи згідно з вимогами державних освітніх стандартів, ставити відкриті основні запитання.
Щоб пересвідчитись у тому, що учні отримують необхідні для ХХІ століття знання та вміння, я систематично моніторю рівень та якість їх знань за допомогою різноманітних тестів, диференційованих завдань, взаємо- та самооцінювання.
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів.
 Розглянули такі питання:
·       Як можна ефективно використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання?
·       Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті?
·       Як використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва, щоб покращити своє викладання та навчання учнів?

Модуль 5.
Тема цього модуля "Інтернет у проектній діяльності учнів".  Матеріали, представлені у модулі допомагають вчителю та учням формувати інформаційну культуру використання web-ресурсів: їх оцінювання, дотримання Закону про авторське право.
Проблема формування  інформаційної культури учасників навчально-виховного процесу мене дуже цікавить, веду особисті дослідження.
Саме відпрацювавши модуль, я отримала гарний інструментарій для оцінювання web-ресурсів, який обов'язково буду використовувати в своїй професійній діяльності.
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів. Проте я розумію, що використання ресурсів Інтернету учнями в основному зводиться до копіювання інформації.... Тому вважаю доцільним, що потрібно навчити їх дійсно критично ставитись до веб-ресурсів, оцінювати ресурси перед тим як використовувати інформацію знайдену на них і відповідно дотримуватись закону про авторське право.
Я не впевнена, що учні будуть дотримуватися цих порад, проте якщо вони запам'ятають принаймні те - що сайти на яких є зайва реклама (зміст якої взагалі не пов'язаний з змістом сайту чи шуканого матеріалу) не варті їхньої уваги і не варто бездумно довіряти інформації розміщеній на них, то це вже буде кроком в правильному напрямку. 



Модуль 4.
Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів у проекті, а саме ми працювали в групі з Світланою Юріївною по обговоренню основних питань теми, надали одна одній пропозиції по нашим темам.
Я ознайомилась з різними видами оцінювання, особливостями формуючого оцінювання. Створила формуюче оцінювання у вигляді асоціативного куща та організаційну діаграму. Найбільше мені сподобалось створювати презентацію основних ідей теми :))

Модуль 3.
Ось і пройшла ще один крок до вершини знань. Роботу розпочала з хорошим настроєм. На тренінгу пригадала роботу  з таблицями  в програмі "Exel". А також, визначилася з темою дослідження, що для мене було найважче, адже від теми і пролягає уся моя робота на тренінгу.
А також збагнула цілі проекту спрямовані на здобуття навичок ХХІ століття. Я навчилась формулювати питання, які безпосередньо повязують життя дитини з навчальним процесом, допомагають сконцентруватися на основних аспектах проблеми. Вважаю дуже корисним метод проектів, який включає в собі різні форми навчальної, пізнавальної та дослідницької діяльності учнів. Гадаю, що успішно буду користуватися цим методом у своїй роботі з учнями. А тепер крокую далі уперед....

Модуль 2.
Цей модуль став важливим етапом нашого навчання. Ми навчилися створювати буклети для батьків, учнів тощо, а також ознайомилися з навичками 21 століття та мислення вищих рівнів. 

Модуль 1.
На початку тренінгу ми прийняли участь у обговоренні важливості використання інноваційних технологій у навчанні. Ми також дізналися багато цікавого про тренінг та метод проектів. Сформулювавши свої цілі навчання на тренінгу, ми зареєструвалися на декількох освітніх сайтах, створили папку «Портфоліо» для зберігання матеріалів та відкрили для себе роботу з блогами.